MeYouWe

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av D.S.C.T - 22 maj 2015 21:29

Hej, nu hade jag tänkt att berätta om en bra youtuber som heter Ella Grundel. Hon är jättebra, jag har inte sätt henne så mycket men hon verkar väldigt bra och hon gör videos om challenges, frågor och svar mm. Jag rekommenerar henne verkligen till er som gillar många frågor och svar. Hon är 20 år och är verkligen jättebra på det hon gör.

hoppas ni gillade detta korta inlägget, ha det bra hejdå!


/Tovis


Av D.S.C.T - 22 maj 2015 21:09

Heh Hej!

Jag kallar mig för Tovis och kommer också skriva lite här på bloggen. Då tänkte jag att ni kanske ville lära känna mig! jag kallar mig för Tovis jag gillar att cykla enhjuling vara med mina kompisar och dansa. Jag har även en egen blogg. (MeYou) Mitt Favorit ämne i skolan är idrott. Jag kommer nog att göra några tags här på bloggen. Jag hade tänkt att göra 5 facts about me:


 Tycker om att dansa


Jag kan prata lite teckenspråk


Gillar att baka supermycket!


det jag gillar att baka mest är chokladmuffins


Jag gillar att spela basket men jag går inte på basket



Tack för att ni läste /Tovis



Livet · Tags · Tovis
Av D.S.C.T - 22 maj 2015 20:55

Hej, nu tänkte jag visa er några bra youtuber (enligt mig)


Cutepolich

 

Hon heter egentligen Sandi och lägger upp engelska videos på tips på hur man målar med nagellack och visar olika designer som jag tycker är jättebra!



ExplodingTNT

 

Lägger ut vidoes på minecraft där hen gör berättelser om hur det vore om man gjorde om minecraft på olika sätt. Mycket humor.


Mycupcakeaddition

 

Hon heter egentligen Elise och lägger ut engelskpratande videos på när hon visar er hur man bakar, och gör väldigt fina cupcakes. Hon är en av de bästa i världen på tårtdekoration!


Okej, det var allt, hoppas att du gillade det här inlägget, klicka i så fall på gillaknappen. Hare bra

Allt gott, Stella



Av D.S.C.T - 22 maj 2015 20:54

Sommar kallas detta enligt lag,

när temperaturen stiger

och solen skiner varje dag.

I en sommarstuga ska man bo,

bada i en sjö,

fiska och ro.

Ej till skolan ska man gå,

när allt blommar och är grönt,

jo, det är sommarlov man ska få.


Hoppas du gillar den/clara




Av D.S.C.T - 22 maj 2015 20:32

Hej! Jag skulle vilja ha in förslag om teman för dikter! Jag tycker om att skriva dikter, men behöver inspiration!

Hopas att alla mår bra! <3

Allt gott, Stella

Av D.S.C.T - 22 maj 2015 20:27

På vår moder jord,

finns det många kiv, som orsakar mord

Varför ska vi kriga, när vi vill ha fred,

ska vi bara tiga, och låta det bli sed

Varör ska många dö, och blodet flyta ut,

det blir ju en sjö, utan något slut

Krigets vassa dolk, har sig många ryck,

många stackars folk, till en livets flyckt

Vi måste få ett stopp, det vore aldra bäst,

om vi vill ha hopp, och ej bli dödens gäst

Vi måste bygga, en fredens mur,

vi får inte skygga, för det är vår tur

Av D.S.C.T - 22 maj 2015 20:08

 

Hej!

Ha en riktigt god natt! <3

Allt gott, Stella

Djur · Livet · Stella
Av D.S.C.T - 22 maj 2015 18:08

Hej :) För ett tag sen var det någon som frågade om vi hade några husdjur och om vi i så fall kunde berätta lite om dem. Eftersom både jag och Stella har husdjur så tyckte vi att det var en bra ide, så jag tänkte göra det nu. Stella kommer skriva i ett annat inlägg om sin hund Otto.


  

Leo :)

Leo är en 3 år gammal blandras mellan bondkatt och

siames. Han är ovanligt gosig och älskar att sova...

Jämt ligger han på rygg och myser! På nätterna brukar

han sova i min säng vilket är väldigt mysigt. Han älskar

även att vara ute och gå i koppel. Och ja, ni läste rätt, KOPPEL.

Ni kanske aldrig har hört talas om en katt som går i koppel

men det går faktiskt rätt så bra! :)


 

Snow!

Snow är född i samma kull som Leo och är därför lika

gammal som honom. Han är också blandras men blev nog

mer åt siameshållet. Han är väldigt gosig men gör inte som

Leo som lägger sig på det man håller på med för att få uppmärksamhet

utan ligger mer för sig själv. Snow älskar att trycka in sig i små

korgar och hörn av någon anledning. En gång fastnade han faktiskt

med huvudet i en stövel..Han är också jättebra på att gå i koppel.


 


Zumo :)


Zumo är född i kullen innan Snow och Leo så han är fyra år gammal

nu. Han har samma mamma som de andra men pappan vet vi inte vem

det är. Zumo är också väldigt gosig men ligger för det mesta för sig själv.

Men ibland kommer han och vill bli klappad och är hur gosig som helst.

Men med honom är det OMÖJLIGT att gå ut i koppel! Det beror nog för det

mesta att han förut var utekatt men också att det inte var jag, utan min

storasyster som försökte lära honom gå ute i koppel... ..Vilket inte gick så bra..


Hoppas att ni tyckte om dethär inlägget även om ni kanske inte är jätteintresserade om mina katter..


/Deborah


Snow

Presentation


Välkommen till våran blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU att vi ska blogga mer om?
 Humor
 Våra liv
 Sport
 Mode
 Politik
 Tags / Utmaningar
 Tester
 Dikter
 Random texter..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards