MeYouWe

Alla inlägg under maj 2015

Av D.S.C.T - 31 maj 2015 16:31

Hej alla! Jag vill bara hälsa alloa fantastiska mammor grattis! Ni är bäst!

Ha en bra dag!

/ Stella  

Av D.S.C.T - 31 maj 2015 06:46

Yes, good, da, jah, si, snart är det sommarlov! Det är bara en vecka skola kvar för mig och jag är exalterad! Hur många fler längtar efter sommarlovet? Jag tror nog att alla längtar efter lite längre ledighet. På sommarlovet så fyller detta armband ett år. Med det menar jag att jag har haft det på mig i ett helt år. Jag fick det på nån all inclusive grej, men jag kan inte ta av det! Tänk om jag kommer med i Gunnies woard records! Det är supercoolt att ha burit något längre än någon annan i hela världen!Håll koll efter mig i boken, om jag slår världsrekordet så ska jag göra allt som ni skriver att jag ska göra i kommentarerna! Fast inte om det handlar om att såra någon eller så. Nu ska jag snart på tennis, Hejdå! Hare bra!

/Stella

   Det är det ljusblåa armbandet.

Livet · mode · Stella
Av D.S.C.T - 30 maj 2015 12:25

Hejsan! Jag längtar efter många saker. Sommarlovet, en klassutflyckt, Nästa helg och att få en chokladpool. Det sita kommer jag inte att få. Vad längtar du efter? Det vill jag gärna veta, skriv det i kommentarerna. Berätta gärna om roliga saker som ni ska göra  under sommarlovet. Vem vet, kanske någon av er där ute kommer att få en chokladpool. En annan sak som jag vill att ni skriver till mig är förslag på dikter som jag sedan kan skriva, om jag väljer just din så kommer jag att skriva att du gav mig förslaget och tipsa alla om din blogg (om du har nån)

Jaha, det här var allt, ha de gött!

/Stella   Här är en blid som jag har ritat på dataprogrammet frech paint, det vill jag tipsa om

Av D.S.C.T - 28 maj 2015 16:23

Hejhej just nu är vi o solar på en studsmatta snart är de sommarlov jehh
Idag har vi köpt glass o förebrätt en sak inför skolan vad gör ni?
En sak till vi bloggar just nu
Nu hade vi tänkt skriva om fem saker som är helt omöjliga att göra o att se
1. Du kommer aldrig mötta en rosa fluffig enhörning på väg till skolan.
2. Du kommer aldrig kunna sova en hel natt upponer och ätandes på en banan
3 du kommer aldrig kunna få en egen choklad pol 100x100 meter
4. Du kommer aldrig kunna klättra upp i världens högsta träd med bara ena armen o utan fötter
5. Du kommer aldrig kunna mötta en rosa lila flodhäst och du kommer aldrig kunna borsta tänderna på den
Förresten vi dmsåg en super söt katt på studsmattan

Allmänt · bilder · Djur · Skämt · Stella · Tags · Tovis
Av D.S.C.T - 28 maj 2015 15:11

 Jag älskar verkligen skämt här kommer ett: 


Varför hade prins Bertil alltid gröna hängslen?

Svar: För att inte byxorna skulle åka ner.


Kul va?

/ Clara

  

Av D.S.C.T - 26 maj 2015 18:50


Hej! Jag har lottat och nu har vi ett resultat i veckans-blogg tävlingen :) Och den som vann är....


..http://missladyammi.bloggplatsen.se/ !!



Jag vill också tacka alla som deltagit! Det kommer vara en ny tävling nästa vecka, och jag skulle gärna vilja att du kommenterar vad du tycker att den ska handla om :)


/Deborah

Av D.S.C.T - 26 maj 2015 15:16

Hej! Idag har vi haft karusseldag. Eftersom våran skola bara är upp till 6:an ska vi byta i höst, och på karusseldagen är det meningen att vi ska besöka våra blivand skolor. Det är bara jag och tre i b-klassen som ska börja på där, och ingen av oss känner igentligen varandra, men vi åkte buss dit tillsammanns ändå. De var shysta och vi hade riktigt kul!


När vi var framme fick alla namnlappar med siffror på, först trodde jag att det var för att dela in oss i klasser, men det var bara tillfälliga grupper. Sen gick vi och åt. När vi hade hämtat maten gick jag och satte oss vid ett av borden tillsammans med en tjej från b-klassen. Det kom tre till tjejer från någon annan skola som också satte sig vid vårt bord, men jag måste säga att stämningen var ganska stel... Den ena tjejen började prata med oss (Hon var sjuk bossig). Sen tittade på oss och suckade medans hon sa: Jag saknar min gamla klass! Dem andra stämde in och typ så fortsatte "samtalet".


Vi gjorde olika aktiviteter med grupperna, sammarbetsövningar och bilduppgifter och sånt. Det var rätt kul och i slutet fick vi glass! Hoppas du gillade detta ganska långa inlägget :)


/Deborah

Av D.S.C.T - 25 maj 2015 20:16

Hej Hej nu hade jag tänkt att berätta om min idol!

Min idol är Lahle (en av dem) hon är super bra på det hon gör

här är 3 av mina favvo låtar av henne:

Presentation


Välkommen till våran blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU att vi ska blogga mer om?
 Humor
 Våra liv
 Sport
 Mode
 Politik
 Tags / Utmaningar
 Tester
 Dikter
 Random texter..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards