MeYouWe

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av D.S.C.T - 25 maj 2015 20:16

Hej Hej nu hade jag tänkt att berätta om min idol!

Min idol är Lahle (en av dem) hon är super bra på det hon gör

här är 3 av mina favvo låtar av henne:

Av D.S.C.T - 25 maj 2015 19:19

Hej! Måns vann ju Eurovision i år men min personliga favorit var nog inte han, utan Belgien med låten "Rythm inside". Om du inte redan hört den så kan du lyssna på den här :)




/Deborah

Av D.S.C.T - 25 maj 2015 16:10

Här ett recept på chokladmuffins:

2 ägg

2/5 dl socker

1 tsk vaniljsocker

0,5 tsk bakpulver

4 msk kako

1 dl matolja

2 dl vetemjöl


gör så här:


1.knäck äggen och häll i sockret rör om poröst

2.häll i det övriga ingridienserna

3. sätt ugnen på 200 grader

4. ställ in de i ugenen i 10 minuter

5. hoppas det smakar


Hoppas ni tycker om receptet :)

//Tovis



Av D.S.C.T - 25 maj 2015 13:02

Hej! Idag är jag sjuk, så jag lägger upp inlägg mitt på dan. Här är nåra tips på bra nagellack och andra grejer!

1:

 

Jag börjar med att lägga ut toalettpapper så att det inte spills nbågot på ytan du arbetar på.

2:

 

Ta bort gammalt nagellack. Jag brukar använda runda plattor. Det finns också vätska som man häller ut på papper och gnuggar mot fingret(VARNING: brandfarligt)

3:

 

Jag tycker att dessa nagellack är bra. De är köpta på Hamleys. De har en smart udd så att man kan "rita" på naglarna.

 

4:

 

Jag brukar måla två tunna lager så att lagret inte blir för tjockt. Bilden ovan är lager ett och bilden under är lager två.

 

5: Vänta i minst 10 min innan du målar på top coat.


Ja, det här var allt, så här blev resultatet:

 

Tack för att du läste!

/Stella


mode · Stella · Tips
Av D.S.C.T - 25 maj 2015 08:47

Hejsan svejsan lingongren! Igår så skaffade MeYouWe ett instagramkonto! Vi hoppas att ni som har instagram vill följa oss, vi har en öppen profil. Vi heter _meyouwe

Vi lägger ut bilder på t.ex texter härifrån och olika bilder härifrån.

 

Ja, det här var allt, hoppas att du gillade det här korta inlägget. Ha en bra dag!

/Stella

Av D.S.C.T - 25 maj 2015 07:41

Hej! Nu är det ju bara 14 skoldagar kvar tills sommarlovet börjar och jag längar så sjukt mycket <3 Men det är också lite sorgligt, eftersom vi kommer att byta skolor nu till i höst. Stella, Tovis och Clara kommer börja på en skolan medans jag kommer att gå på en annan. Nu kanske ni undrar om vi kommer att sluta med den här bloggen då, men nej, vi kommer att fortsätta på den ändå.


Tänkte också berätta att vi har fixat ett instagram-konto som hör till bloggen. Där lägger vi upp saker som har med bloggen att göra och berättar när vi har lagt upp nya inlägg. Kontot heter: _MeYouWe och det vore kul om du ville följa oss, men det är absolut inget måste. Nu måste jag gå till skolan, Hejdå :)


/Deborah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU att vi ska blogga mer om?
 Humor
 Våra liv
 Sport
 Mode
 Politik
 Tags / Utmaningar
 Tester
 Dikter
 Random texter..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards