MeYouWe

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av D.S.C.T - 7 juni 2015 17:41

Någon harvelat ha ett inlägg för "hur man lättast flyr från skolan, så här är det!

Du behöver:

En fryst baugette

En motorsåg

Kinesiska ätpinnar, de måste vara från kina

4 vattenmeloner

En lång penna

Steg ett

Använd den långa pennan genom att trycka på en knapp som gör att brandlarmet sätts igång. Då blir läraren distraherad.

Det andra steget

Knocka läraren med en fryst baugette.

Steg 3

Såga dig ut med motorsågen. Se till att hålet är 7 kvadratmeter.

Det näst sista steget

Ät vattenmelon med ätpinnarna från kina.

Det sapsolut sista steget

Dela inte med dig.


Ja, det här var allt, ha en bra dag!

/Stella

Av D.S.C.T - 7 juni 2015 17:30

Jag kollade statistiken på bloggen och tydligen så har 99 (!) presoner kollat in bloggen! Det är helt sjukt! Om vi får hundra så.. så... så... jag vet inte vad jag gör, jag skulle bli SÅ glad!

Tackar i förhand

/Stella

Av D.S.C.T - 7 juni 2015 17:26

Hejsan! Om bara några få dagar så börjar mitt sommarlov! Jag längtar verkligen efter det! Vad ska ni göra i sommar? Jag har inget så där speciellt som ska hända, ska nog bara chilla dagarna långa.
Tack för att du läste!

/Stella

Av D.S.C.T - 7 juni 2015 09:49

i detta inlägget hade jag skriva två utav mina dolda talanger vad har ni för dold talang kommentera gärna
1. Jag kan sjunga lilla snigel med munnen stängd
2. Jag kan cykla enhjuling
Det var två av mina dolda talanger nu ska jag städa vad ska ni göra?
Ha det bra hejdå Tovis

Av D.S.C.T - 7 juni 2015 09:45

retrica är en super bra app som jag rekommenderar det är en app där man kan göra sina egna collage
Som tex.

Man kan även lägga på olika filter.
På bilderna. Rekommenderar denna app VARNING för att vissa filter kostar pengar men inte alla. (Jag använde filtret golden)
Ha det bra Tovis

Allmänt · bilder · spel · Tips · Tovis
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till våran blogg!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU att vi ska blogga mer om?
 Humor
 Våra liv
 Sport
 Mode
 Politik
 Tags / Utmaningar
 Tester
 Dikter
 Random texter..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards